13.10.10

Régen írtam

Telnek a napok anélkül, hogy észrevenném.
Beköszöntött a rossz idő... az őszt valahogy nem kedvelem. Ez az egyetlen évszak amivel sehogy sem tudok kibékülni. Ha jól beöltözik az ember -mert a lakásból nézve hidegnek látszik odakinn-, lementve az utcára kétszáz méter után már izzadva kell lehámozni a felső réteget...ha pedig fúj egy kicsit a szél veheti fel újra az ember a kabátját, mert szétfagy...

Sokan jeleztek nem írok...
Igen, valóban régen jelentkeztem, mert estére már nagyon aludnék, mert elkezdtem egy képzést (online), mert anyukám itt van velünk...és pénteken csatlakozik apukám is, mert míg jó idő volt inkább kint sétáltunk, mert nincs kedvem a gép előtt ülni, stb...DE! Mindenkinek nagyon örülök, hogyha benéz és reklamál...kellő motivációt adva az újabb bejegyzéshez. :-)

Anyukám szombaton érkezett.
Dávid már nagyon nagyon várta őt is meg Laci papit is. Sajnos apukám nem tudott elutazni...fentebb említettem később érkezik. Dávid minden nap elmondta, hogy mami meg papi jön...de mivel nem tudja még az idő fogalmát hiába mondtam neki "majd szombaton"..."később"..."majd holnap" ...talán az utolsót értette. Valahányszor az apja jött haza azt gondolta a Laci papi meg Kati mami érkezett hozzá játszani.

Azóta anyuról levakarhatatlan :-)) nekem pedig nagyon nagyon jó, hogy épp itt van, mert sokat segít. Este pl nem nekem kell felkelnem Dávidhoz, és így hogy tudom ő gondoskodik az éjszaka Dávidról sokkal mélyebben tudok aludni és jobban ki is pihenem magam.

Kedden voltam a szülészeten.
Itt sem különb a rendszer mint otthon, 10-re volt időpontom és az orvos csak kb délben fogadott...természetesen előtte meg utána még várakozni, csupán az adminisztrációs okokból kifolyólag.
A doki megvizsgált és azt mondja, hogy jó lenne ha mostantól pihennék, mert nyitva van a méhszájam...na, ennek csöppet sem örülök, mert Dávid mellett mindent tudok csinálni, csak porszívózni meg pihenni nem. Még szerencse, hogy anyukám itt van és ez megkönnyíti a problémám.

A héten rakok fel majd pár képet....