9.1.11

9. hónap

Lassan közeledik a kiírás időpontja. Egyre nehezebb a teher és egyre rosszabbak az éjszakák. Múlt héten a baba már 3,20 kiló volt és az UH-on jól láttuk, hogy már van haja. Végre sikerült a névválasztás is... de ez egyenlőre maradjon titok...

Dávidnak vettem egy könyvet, ami a kistestvér érkezéséről szól. Szinte minden nap belelapozunk, mesélünk. Így próbálom felkészíteni a nagy változásra. Arra, hogy ne érje túl nagy sokk. Barátnők ajánlották szintén a testvérféltékenység leküzdésére, hogy a kórházból hazajövet a kistestvér ajándékkal üdvözölje a nagyot...
Olvastam egy internetes oldalon, hogy baba beszerzése még a fiúknak sem árt, mert ezen levezetik a feszültséget és nem a kistesón élik ki magukat. Dávid kapott egy babát az egyik barátnőmtől karácsonyra. Soha nem játszik vele... de egyik nap azt vettem észre, hogy beleültette a "büntifotelba" és elkezdte ugyanazt mondani neki, amit én szoktam, ha rosszat csinál és ezért büntetést kap.

Szóval csendben telnek a napjaink és már a babaruhák, kiságy, babakocsi is készen áll a picur fogadására. A kórházi dolgaink is becsomagolva várnak a nagy napra....