7.4.11

Dávid a hegyekben, mi meg itthon

Márk tegnap óta figyeli a kis kezeit. Olyan ügyes és néha sikerül is neki fogni vele. Azt játszottunk, hogy próbálta a hajam megérinteni!

Jelenleg Magyarországon vagyok Márkkal. Ez idő alatt Dávid és papa síelnek a Francia Alpokban... mielőtt bárki megjegyezné... nem vagyok ennyire laza anyuka.
Milliószor megígértettem a férjemmel, hogy vigyázzon a nagyfiúnkra, hiszen még nincs 3 éves... ennek ellenére ha telefonon beszélünk, csak azt hallom, mennyire élvezi a szánkózást, az úszómedencét és a közös sétákat.Dávid nagyon menni akart, még az indulást megelőző este hozta a cipőjét miközben mondta "megyünk a hegyekbe". :-)))))

.... Dávid elől eltitkoltam, hogy én haza jöttem... ha tudta volna, nagyon nehezen vettem volna rá a havas kiruccanást anya nélkül.