6.6.11

Ajaj, mit tettem....

Áh, volt egy olyan gondolatom, hogy kell a szülés után egy kis változás... jó!Időpontot kértem és elmentem a fodrászhoz. Az az igazság, hogy radikális megoldást választottam.
...levágattam rövidre. A fodrász az akcentusom miatt biztosan tutira akart menni és odaszaladt egy képpel (rövid hajú nőt ábrázoló) a kezében hozzám, míg a hajamat mosták...hogy akkor ezt!?
Mondanom sem kell két perc alatt eltűnt a hosszú hajkoronám, amit 3 évembe telt megnöveszteni (jajjjjjjjj)... s miután teltek múltak a napok rájöttem, hogy mégsem kellett volna ez a merész lépés... plussz a színén is változtattam... jelenleg enyhén aranysárga fejjel virítok a tükörben és fogom a fejem, hogy miért kellett nekem ez a nagy változás??????
Hát így jár az aki nem várja meg míg a szülés utáni "lufi vagyok de már nem vagyok kismama" állapot normalizálódik......