6.6.11

Egy hetes pihi

A múlt hetet Portugália déli részén töltöttük. A szülés óta először utazunk négyesben! A repülőút az mindig rettenetesen fárasztó, de mivel rengeteg gyerekes család utazott, szinte senkinek fel sem tűnt hogy melyik sorból, kinek a babája sír. Dávid ügyes már, neki elég ha egy mesekönyvet a kezébe adok és azzal elvan egy darabig. Viszont ami ennél az utazásnál nagyon nem kellett volna, az a két órás késés... a két gyerkőc az út végére kiütötte magát.
A tiszta tengeri levegő és a nagyszerű kiszolgálás mind a négyünknek bejött.
Míg a picurka aludt, vagy az árnyékban szórakoztattam, addig nagyobbik fiam a medencében lubickolt az apjával...
Természetesen én hófehéren jöttem haza, némiképp lepirultam az utolsó nap, miután elegem lett, hogy a férjem csokoládé és a Dávid is ... és míg a gyerekek sziesztéztak kiültem az erkélyre... kellemes égő hátfájással jöttem haza, de barnán semmiképp...

Dávid a vacsora után minden este táncra perdült... imádtam nézni, ahogy a kislányok kezét fogva körbe körbe sétálgatnak ...
Márk a legnagyobb hangzavarban is békésen aludt, csak az utolsó 2 napban unta meg a folyamatos bulizást és kifejezte rendesen a nemtetszését....

A papa véletlenül magyar beszédre is felfigyelt, míg teniszezett... (kicsi a világ és mi magyarok SZINTE mindenhol ott"hon" vagyunk)

Íme pár kép: