12.8.11

Az elmúlt hónapokról

Végre van időm a bloggal is foglalkozni. Nem könnyű a két gyerek mellett, de nem panaszkodom...

Egy hónapos magyarországi otthonlét után kicsit nehéz volt visszarázódni ide. Odahaza, sok dolog történt. Egy esküvő, egy babaszületés és egy ház vásárlás.

Az egyik legjobb barátnőm Gitti férjhez ment! Ezúton is GRATULÁLOK még egyszer nekik! Majd nem  úgy nézett ki, hogy a másik legjobb is férjhez megy szeptemberben, de az most elhalasztódik...

Dávidnak és Márknak unokatestvére született július 26-án. ANNA. Szintén GRATULÁLUNK!!!

Annyi mindent beterveztem, hogy mit fogunk csinálni odahaza az egy hónap alatt, szinte semmi nem jött össze, csak az állatkertezés, de ott sem maradtunk sokáig, mert a Dávidot kevésbé érdekelték az állatok...  az elefánton és a zsiráfon kívül ....
Az idő sem kedvezett nekünk, mert hol esett, hol meg kánikula volt...

A repülőút gyötrelmei után kipihentük VOLNA magunkat, csak valami tartós betegséget sikerült benyelnünk, Márknak meg nekem. Ami kitartó volt 3 héten át... Végül Márk egy rózeloával (igen!) én meg bronhitisszel zártam.
Márk betegsége meglepett, még nem találkoztam ezzel, 3 napos magas lázzal jár, ami kb 40 körüli és utána piros pöttyök jelennek meg a testen. Szegénykém előtte legalább 2 hétig megfázással küszködött....
Nekem az antibiotikum segítette azt a látszatot kelteni, mintha minden rendben lenne... :-) ...mert hát egy anyának nem szabad betegnek lenni!
Betegen és fáradtan utaztunk le Dél-Franciaországba a francia nagyszülőkkel, családdal. Ott egy hétig betegeskedtünk Márkkal...egyebet sem csináltam, csak az orrát fújtam... a franciák meg furcsán pislogtak, mikor rájöttek, hogy nem a szobát porszívózom éjjel-nappal.



Mindegy, vége a nyárnak! Túléltük, jó volt, de a legjobb itthon :-)